fredag 13 december 2013

Lucka 13

 Tänka sig att det redan är Lucia. Måste bara ta med detta foto. Döttrarna lussar för oss på morgonen. Camilla som är lucia sjöng, Linda hängde med så gott hon kunde och Malin lekte tittut med luvan. Tur att jag laddat med kameran på sängbordet. Man kan säga att det var svårt att hålla sig för skratt!
 Satt och letade lite bilder och fann en liten Lucia till. Det är Alva som testar luciakronan av modell äldre. En något defekt luciakrona ser det ut som, men den har ju några år på nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.