måndag 3 oktober 2011

Gårdagens aktivitet...och lite annat

Någon som undrade vad jag gjorde igår.

Det blev en ny utmaning, jag hjälpte till att servera brunch för ca 60 gäster på Övedskloster. Det var en arbetskamrats dotter som gifte sig i lördags med sonen på slottet. Jag glömde helt bort att ta några bilder(svallerpressen var där och tog bilder från bröllopet). Får väl inhandla min första skvallertidning, nån gång ska vara den första! Allt gick i alla fall bra och maten räckte mer än väl.


Eftermiddagen passade vi på att slappa i solen en stund och röja lite i växthuset.

Det blir ju fort mörkt om kvällarna nu så det hinns ju inte så mycket på vardagskvällarna nu.

Inpiration

"Inglasad ros"


Om man nu saknar något att arrangera blommor i går det ex. bra att använda gamla glasburkar och än finns det blommor att tillgå i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.