torsdag 13 oktober 2011

Onsdagspartaj...

Igår var vi några från jobbet som var inbjudna till Lotta på "Tösaös".


Kvällens förrätt och värdinna.
Kvällen började med att vi knappt hittade dit, men efter några rundor i Staffanstorp så kom vi fram..... Väl framme så bjöds det på drink och efter det en trerätters middag. Gud va gott och mätta blev vi...



"Glada partypinglor"





Det blev inte marsvin till huvudrätt utan en god tacopaj.





Kvällen avslutades med Jappmousse och en liten skvätt att denna likör.


Tack Lotta för en trevlig kväll och mycket gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.