måndag 14 november 2011

Avskedsmiddag....

Vilken överraskning det blev ikväll när vi kom hem. Först fick vi blommor av Harry och sedan blev vi bjudna på rostbiff med tillbehör och en supergod efterätt. Det är inte äggula i äggskalet utan cognac riktigt gott som avslutning.
Varför nu detta? Mer om detta kan ni läsa här.
Det är inte utan vi blivit bortskämda med att ha hushållerska här hemma i lite mer än två veckor
Nu blir det tomt i huset, men som tur är så är det det nära till alla våra godingar. Alla fem finns på mellan några km upp till en mils avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.