söndag 13 november 2011

Hallowenfest...

Igår var det dags för Hallowenfest. Det var fullt ös från början till slut....
Vi började med samling ute i trädgården, där det bjöds på lite dryck och hemlagade "benknotor". Efter det bar det av tills skogs med ficklampor i högsta hugg för att gå på en liten tipsrunda.
Våra gäster var en blandning med bla. nunna, kossa, en fånge och en patient på rymmen, familjen dracula, troll, häxor, hårdrockare, lejon , skelett, tomte och Harry potter, narkossköterska mm totalt var vi 23 st.
När väl tipsrundan var avklarad så bjöds på en "läskig" buffé.
Det var sallad med fluglarver, flugsvampshattar, Draculas hosta och blod, fladdermuslortar och vingar, trollår, fingerpaj, marängsviss med spöke med grön grädde och till kaffet en spindeltårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.