tisdag 21 februari 2012

Fågel eller fisk eller...


   Mitt emellan hette det när man lekte gömma saker när man var liten. Fast här handlar det både om fågel och fisk o samma maträtt. jag tyckte det såg ynkligt ut med bara två torskryggsfiléer så varför inte testa med fågel också. Det räckte till två personer och en lunchlåda. Gott att servera till: pressad potatis och gröna ärter
PS.
För er som gillar rödbetor med varm remouladsås, så kan jag varmt rekommendera ett recept som är i den senaste Buffé tidningen nr 2 från ICA. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.