tisdag 7 augusti 2012

Lite mera Bornholm

Här kommer lite mer om Bornholm, denna fina semester ö. 
Här väntar mina taggade systrar på att få starta i Almänningen(skogen)Tur att loppen gick på kvällen annars hade vi fått värmeslag!
 Här vilar vi i skuggan innan start i hamnen vid Hammershus. Det var den jobbigaste sträckan.
 Väldigt fin utsikt, dessa två bilder tog jag när vi var på väg ner från målgången. Vi sprang nere vid sjön och sedan bar det bara uppför.

 Nu är maran slut! Jag och Kerstin gick i mål nästan samtidigt.
Belöningen dagen efter: Kakbuffé på Fru Petersens café gott men väldigt sött och mäktigt, alltid fyllde det ut någon valk!


Betydligt nyttigare med detta som finns att skörda i vårt växthus.

1 kommentar:

  1. Så duktiga ni är som springer runt i skogen.
    Och tomater har du på gång, mina har svårt att mogna i år.
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.