onsdag 15 augusti 2012

Tusen trädgårdar

I söndags var det många som öppnade sina trädgårdar. Min tanke var att vi skulle ut och besöka några stycken runt om i Skåne. Men det blir inte alltid som man tänkt sig, det blev 3 besök varav två man kunde vara utan.... Den tredje var Gunnel Carlssons trädgård i Arlöv. Där var det kö för att komma in och när man väl kom in var det trängsel i trädgården. Hennes trädgård fick högsta poäng!!!!
Några bilder därifrån blev det inte(bara på näthinnan). 
Bilderna nedan kommer från en förre detta arbetskompis vackra och välkomponerad trädgård. 




Det bjöds på lunch i växthuset.
 Vi föreslog att hon också skulle vara med på tusen trädgårdar men det blev kalla handen för det. 

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker trädgård hon har, din vän. Det är många som tycker att jag också borde öppna min trädgård för visning, men jag tycker inte min trädgård är så speciell.

    SvaraRadera
  2. Fin trädgård din kompis har!Lite roligt att titta hur andra har det!/Lila-Christina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.