måndag 19 mars 2012

Årets symässa

Så var helgens aktiviteter avverkade, i lördags bar det av till Malmö på symässa med Kerstin. Alltid lika spännande med vad vi kommer hem med. I år var det mycket fint att titta på och givetvis shoppade vi en del också! Det blev inte så mycket fotograferande men fick med lite tuffa väskor och en stickklädd vasJ. Det blev lite garn, knappar och lite annat smått och gått som vi blev ägare till. 


Av garnet jag köpte ska det bli en halsduk som jag börjat lite smått på, lite annorlunda att sticka, man stickar nämligen baklänges…
Lite trevliga länkar att kika in på:http://www.tusenideer.se/butik/
Jag höll ju på att glömma vi köpte klippdockan Ulla till vår arbetskamrat också, visst är den söt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.