måndag 5 mars 2012

Besök på trädgårdsmässan

Årets trädgårdsmässa i Malmö var på de nya mässhallarna i hyllie. Lite svårt att hitta dit och en något kleggig parkering.
Väl inne så var det mycket att titta på och en hel del trevliga tips och mycket att handla var det också förståss, i min kasse hem hamnade det dahliaknölar(ett måste) och några formar till betonggjutning och några kryddväxter
Tog lite bilder också: varför ska man plantera i fina mattan?
Lite sköna sittplatser och trevliga blomsterarrangemang kom också med på bild.








1 kommentar:

  1. Så roligt det ser ut, det är trädgårdsmässa i Borås den 23-25 mars... då skall jag dit.
    Härliga bilder.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.