måndag 26 mars 2012

Födelsekalas

I lördags var det födelsekalas igen, då var vi och firade min fars 89-årsdag. Det blev smörgåstårta med hemma gravad lax och efter det smaskade vi på goda kakor, bullar och tårta allt tillagat av min mor.
Det blev en påskbukett med tulpaner, minipåskliljor, tulpaner, minipenséer och en liten kvast och kvistar med videkissar på.
Det blev lite över av blommorna så resten placerades i en skål med fot. Penséerna och påskliljorna kläddes först med mossa så man får tänka på att de dem en liten extra dusch så klarar de sig bättre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.