onsdag 27 juni 2012

Födelsedag.

Idag har vi firat Lennart. Döttrar med familjer och farmor hade fixat med kalaset medan vi var på jobbet. 

Presenten var en grill som givetvis invigdes ikväll. På menyn stod det grillade lyxburgare och korv från grillen och tillbehör till det var ungsbakade potatis, coldslow och sallad. Till kaffet blev det nybakade filodegsrullar fyllda med bla rabarber och mandelmassa. Mäktigt och fantastiskt gott. 


Efter maten var det fullt ös ute på gräsmattan.


Harry och Alva blev visst lite trötta och fick vila upp sig lite! Härligt att komma hem efter en arbetsdag och allt är fixat av duktiga döttrar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.