onsdag 13 juni 2012

Hårt och blandat!

Hej på er därute!
Nu har jag fått upp min gjutna fönsterbänk och än så länge håller den! Det ska den göra, den är ju armerad. Den ska ju tåla lite annan betong också!

Hjärtan här och där och även några brustna hjärtan!
Det är ju inte alltid det blir som man tänkt sig, fast oftast är det när jag har för bråttom med att lossa på formarna. Vad som mer händer är att när jag ”bara” ska blanda ”lite” betong blir det för mycket.
Av resterna sist jag blandade blev det även rosenstöttor.



 Och sist kommer en liten rosenbricka.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina betonngsaker du gjort.Jag har testat en gång och det var jätteroligt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja! Rosenbrickan var väldig fin! Roligt att du visar lite missar med...allt kan ju inte gå perfekt...hur ska man lära sig av sina misstag då ;o)
    Hälsningar,Karla.

    SvaraRadera
  3. Så jättefina saker du gjutit! Det är så vackert med betong.

    Tack för din Grattis hälsning hos mig, tänk att du har 5! barnbarn! Vilken lycka!


    önskar dig en skön lördagskväll

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.