söndag 3 juni 2012

Dop i Danmark

Idag har det blivit lite andlig spis. Vi har varit med på Leonoras dop i Danmark. Det var en redig högmässa med bla 8 psalmer, nattvard och en massa prat på danska. Hmm inte helt lätt att förstå J.
Passade på att använda båda objektiven på kameran. 


 Efter dopet så bar det av till Tommys jobb där det bjöds på god 3 rätters middag. Förrätt, buffé med sallader, potatismos med ramslök i glas, oxfilé, kycklingfilé och till efterrätt blev det chokladfondant.
Här försöker oldemor att få ett leende av Leonora inte helt lätt!
Valdemar Leonoras storebror fick också var med på bild, han var glad bara att fick mat.
Nu är man ganska så trött, det har varit en lång dag vi åkte hemifrån kvart över sju i morse och var hemma vid halvåtta ikväll. Det var det värt för det har varit en mycket trevlig dag

1 kommentar:

  1. Barndop är så vacker och så roligt att gå på!

    Söta barn, båda två!

    Önskar dig en bra vecka
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.