onsdag 5 september 2012

Höstarrangemang.

Hej på er,
Här kommer några arrangemang som är gjorda av vad som finns i trädgården just nu. Jag har byggt dem på höjden. Arrangemangen är gjorda i oasis som jag satt fast på en plasttallrik. Foten är en betongros och ställningen är putsnät som är ihoprullad.

 Stjälkarna på gullriset är klätt med elefantgräs. Övriga blommor till detta är bla dahlior, prydnadskål, björnbär mm.

 Här är det bl.a. vindruvor, dahlior och brudslöja.
 Solrosen i detta arrangemang kan man inte missa!

2 kommentarer:

  1. Åh, så snyggt, vilken konstnär du är.
    Höstkram!

    SvaraRadera
  2. O vilka ljuvliga arrangemang du har tillverkat!
    Tack gulliga du för dina omtänksamma ord på min blogg.
    Ha en skön söndag.
    Kram Gerda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.