måndag 24 september 2012

Höstmörker....

 Ikväll finns det inte mycket annat att göra än att befinna sig inomhus. Det regnar och det blåser, känns skönt att mysa i värmen från kaminen. Man kan ju alltid titta på lite sommarbilder från i sommar. Vi var iväg med Anton, Alva och Sixten några dagar. Sixtens farmor och farfar fick också följa med på resan. 
Första dagen åkte vi till Rydaholms bil, musik och leksaksmuseum. Lagom stort men mycket att titta på. Bäst var nog traktorerna och cyklarna.
 Kommentaren från Alva när vi tittade på alla de fina dockorna var: Jag är stor nu och leker inte med dockor, ja det är man kanske när man är 6 år?!


Dagen efter bar det av till High Chaparal där det väntade många äventyr. Det var tågrån, olika föreställningar mm.
Pickadolla och hatt var ett måste.I den lilla ödebyn var det fritt fram för barnen att testa sina nyinköpta vapen. 


 Här ligger alla tågrånarna utslagna och väntar på nästa "tåg".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.