tisdag 9 oktober 2012

Mera Moseldalen

Här kommer lite mera om Moseldalen, en bild på hotellet. Det var ett hotell av äldre modell inte två rum som var likadana. Mysigt hotell och god mat.
Utsikt från ett slott som vi besökte tidigt en morgon. Det var en km att gå i uppförsbacke. Det var värt besväret när man väl kom upp. 


Det blev många bilder på alla vackra hus, inte mycket som var rakt!
På detta kloster blev det rundvandring och vinprovning. 


Några flaskor rikare blev vi också...
En vinpress av äldre modell.
Detta var några av de 400 bilder som jag tog under vår resa. Det kommer kanske fler en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.