lördag 13 oktober 2012

Regn och rusk....

Hur kan vädret skifta så, igår brittsommar och idag vet inte vad man kan kalla det. Skönt att vara ledig igår. Idag blev det först en tur till hantverksmässan i Stångby. Det blev bara lite tomtar, möss och en lustig brosch.

Där var många duktiga hantverkare. Tänk så mycket man kan göra, det är bara att låta kreativiten flöda. Det hade en man utanför Skurup gjort. Av gamla telemarksskidor hade han tillverkat en bänk och även bokhyllor.

Efter det bar det av till Thuleslund utanför Vollsjö. Där skulle man kunna gå en hel dag och shoppa(om börsen hade tillåtit det). Där finns allt inom heminredning. Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Vilka små fina fynd
    Bänken var ju verkligen tuff,Jättefin
    Ha en bra dag

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.