söndag 28 oktober 2012

Nattgäst..

Inatt har Harry sovit över här, han är alltid lika glad när det serveras mat. Igår när han sovit middag gick vi ner till Högs mölla och matade ankorna och gässen. Det gäller att hålla koll på dom små så dem inte ramlar i vattnet. Camilla, Anton och Alice mötte upp och tog Alva med sig hem. Alva var här en stund på eftermiddagen och passade på att pyssla lite med pärlor.




 
 Alva råkade komma för nära en kaktus och fick en pigg i fingret, hu vilken uppståndelse!!!! Det ser ut som det sticker ut en gräsmatta var hennes kommentar!!!
 Här försöker sig Harry på att pyssla med pärlor....inte så lätt.
 Idag var det tidig morgon, vintertid också. Sixten kom på besök för att busa med Harry. Vi passade på att gå och mata hästarna med morötter. Sedan gick vi vidare på en promenad i den frostiga skogen.
 Sixten tog täten och Harry efter så fort benen bar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.