torsdag 4 oktober 2012

Moseldalen.

Lite svårt att hinna med att blogga veckan som gått. Vi har varit på en tur i Moseldalen. Det blev en bussresa dit, kanske tur när man ska prova vin!!! Det kommer lite fler bilder en annan dag, dessa bilder är tagna från mobilen. Detta vinmuseum besökte vi, det var inte bara museum det ingick vinprovning också. Det blev några flaskor med hem härifrån också.

Ett av vinerna vi drack till maten. 
Jag han med att lyssna på denna ljudbok på bussen dit och hem. 
Det är alltid spännande att komma hem och gå en runda i trädgården, denna dahlia är ny från i år och passade på att börja blomma när vi var borta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.