måndag 21 maj 2012

Guldkant på tillvaron!

Sist jag tillverkade lite i betong så blev det lite pynt i guld.
Ett vattenbad till fåglar, paddor, katter eller så kan ju alltid barnbarnen plaska i det. Hjärtat var tänkt att sätta en blomma i eller en marschall. Plattan med ansikten på kan man sätta någonstans där det behöver lysas upp!
Jag har också haft två kanske blivande trädgårdsmästare på besök. Det var mest intressant att vattna men det behövs ju nu när det blivit varmare. Idag har det varit härligt fast lite blåsigt är det nästan alltid i Skåne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.