söndag 6 maj 2012

Kalas i djurparken....

Idag har det varit full rulle. Vi har passat Sixten sedan i fredags och idag åkte vi med Sixtens kusiner till Skånes Djurpark i Höör. Camilla och Malin passade på att fixa kalas för mig samtidigt. En dag för tidigt men  det spelar ju ingen roll! Alva hon trodde att djurparken var stängd för att dom skulle fira mormor!!!! Det ska nog mer till för att stänga eller???? 
Vagnen var väldigt populär att åka i.
 Vi fick se på när sälarna fick sin frukost.




 Här är det uppdukat för kalaset,  det blev tårta också så här missades det inget och present.
 Här smaskar björnen på lite god fisk och frukt.



Nu är det snart läggdags och imorgon kommer Sixtens föräldrar hem från Barcelona.

1 kommentar:

  1. Så himla roliga och glada bilder!!

    Svar: Nej jag har inte jobbat med din författare, men jag jobbar på ett förlag och arbetar också med författare. Har världens bästa jobb - är grafiwk formgivare:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.