tisdag 1 maj 2012

Sköna Maj välkommen….

Igår på Valborg var vi i Flenninge och värmde oss vid brasan hos Inga.
En riktigt härlig kväll och med trevligt sällskap.
Idag har tomaterna åkt ut i drivhuset, dahliorna och begoniorna har blivit utplanterade, så nu får det inte bli för mycket frost. Har även besökt Lackalänga trädgård som har öppet några gånger/år så det gäller att passa på J.
Det blev några plantor såklart, vad annars? Det går ju inte att gå tomhänt ifrån en plantskola!!!!
Ikväll blev vi bjudna på grillat hos Malin skönt att slippa tänka på mat när man varit ute hela dagen. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.