tisdag 8 maj 2012

Nu är allt som vanligt igen...

Inte utan att det känns lite tomt när Sixten har lämnat oss efter fyra dagar med fullt ös. Vi har hunnit med en hel del också förutom Skånes djurpark. Det har varit besök hos mina föräldrar, varit och tittat på fotbollscup, träffat kusinerna mm.


Här är det full kontroll när Sixten hjälper morfar att sätta bönor i grönsakslandet.



Mys i TV-soffan med blomsprutan!
Alice och Alva var och åt lunch här igår. Alice tyckte det var godare att äta direkt ur kastrullen(bordsskick vad är det?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.