torsdag 31 maj 2012

Rosor i olika skepnader.

I fredags var det åter en på jobbet som gick i pension.
Denna gång blev det tema rosor.
Ett rosenträd i en betongfot.
En hatt som placerades på en kudde i betong.
Små glas med två rosor och lite gröna blad.
Till alltsammans så gick det åt tre buketter med rosor därav en var kvistrosor, några limegröna kryss och en hel del från trädgården
Efter uppvaktningen bjöds det på en god buffé och en smarrig tårta som var gjord på jordgubbar och rabarber mousse.

1 kommentar:

  1. Tack snälla för din gulliga kommentar inne hos Minnas blogg.
    Vad fint detta blev, alla blommor blandat med betongen. Har du skapat detta själv?
    Ha en skön helg.
    Kram gerda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.