onsdag 17 augusti 2011

25-år sedan sist...

Nästan 25-år är det senast jag var på BVC i Kävlinge. Det enda som var sig likt var trappan upp och hissen annars har det hänt mycket på VC i Kävlinge, betydligt modernare!!!


Jag var med Sixten på 1 1/2 års kontroll där(hans mamma har börjat nytt jobb och pappa är ny opererad)Det gick utmärkt med mormor istället och han blev godkänd och fick även en spruta i armen.



Vägen till Kävlinge går längsmed Kävlingeån, de rosa blommorna doftar så gott, jag tror att dom heter Balsaminört....kanske?



Till kvällsmaten skulle vi gå ut och gräva upp potatis men det såg nästan ut som om spannen blev full av kottar! Det blev potatis också och jag fick utmärkt hjälp att skrubba dom också. "Väldigt koncentrerad"

1 kommentar:

  1. Kävlinge???? vad nära vi bor då....man blir så paff när det är orter i närheten...vad kul.Min särbo har sin lägenhet i Kävlinge, så vi har ofta gott längs Kävlingeån, så fint.

    Ha det bra
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.