tisdag 16 augusti 2011

En dag med Anton...

Anton ringde idag och frågade om han fick komma hit och hjälpa till med något. Givetvis fick han det...det var ju sista dagen på sommarlovet.
Vi började med att leta efter pumpor, han hittade 32 st.
Anton plockade ringblommor och jag drog upp ogräs, det har blivit en hel del efter allt regn.
Vi passade på att spana efter fjärilar och hittade en del på fjärilsbusken såklart.




Varje gång vi passerade växthuset så blev det provsmakning av tomater.




Efter "hårt arbete" passade det bra med fika på Carola´s Café. Vi lekte lite med photoshop när vi kom hem och gjorde om Anton till Hulken.


Bra vind att flyga drake i.

Vilken tur med vädret idag och fullt ös hela dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.