tisdag 2 augusti 2011

Betong och dahliafrossa!

Nu är stegen klar, Lennart fyndade i vår"underjord" och hittade några gamla brädor som fick duga till hyllor. Sedan var det inte så svårt att fylla på med betong.



Bordet fick dekorationer av bla dahlior som verkilgen har frodats i detta fuktiga klimat!


Givetvis blandat med betong!


Här är det en dekoration i ett vinglas och en oasisboll som är klädd med vindruvsblad, bergeniablad och lammöron. På toppen av bollen har jag tryckt ner ett orkiderör och i det en dahlia.




En kompakt bukett





Ett litet hjärta av lammöron dekorerat med pärlor.






Måste bara ta med en bild på några av våra goda tomater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.