torsdag 25 augusti 2011

Lovisa på Landet

Jag har ett antal gånger kört förbi skylten Lovia på Landet. I torsdags svängde jag in på den lilla grusvägen. Oj vad där var mycket saker, både gammalt och nytt. Jag fick lov att fotografera och lägga ut bilderna på min blogg. Här är några..... jag gick förståss inte tomhänt därifrån, det blev en keramikskål och några ljusmanschetter i glas. http://www.lovisapalandet.se/ Helt klart är det värt en utflykt dit. Det ligger utanför Lund mellan Värpinge och Önnerup





Min keramikskål eller kruka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.