måndag 14 juni 2010

Kvinnolopp i Köpenhamn

Imorgon blir det test av mina nya skor som jag fick i födelsedags present. Dom är inte bara fina utan tekninska också. Hur då är det kanske någon som undrar? Jo i den ena skon finns en lucka till ett chip och till det en del som man sätter fast i sin Ipod. Och vips så kan man mäta både km , tid mm. Så imorgon ska det testas. Testat att det funkar har jag gjort innan och framförallt är det ett måste att testa skorna(inte så kul med skoskav precis) Så håll tummarna att det blir fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.