måndag 16 maj 2011

Gårdagens övningar började med....

Krageholm runt, en runda på 3 km. Det arrangemanget stod Ronni för. Så det var bara att trotsa hotande regnmoln och ge sig iväg. Far i rullstol, Mor med stavar och Ing-Marie i sina "stallstövlar" Ronni var nog bäst klädd. Kolla in bilden längre ner på sidan. Visst är han fin uppklädd till tänderna! Start och mål var i slottsparken och vi klarade oss precis innan regnet kom. Någon bra tid blev det inte precis, när vi gått ca 1/2 km var den första på väg in, så det var inte lönt att spurta...Vi var visst nära Hamburg! Dessa husen har namnet "Hamburg" fick vi veta. Här är männen redo för start. Den som blev minst trött i benen var Far, fast väldigt omskakad.
Hans medhjälpare höll på att tappa kontrollen ett par gånger hur är det nog ingen som vill veta!

Efter detta så blev det något lugnare tempo, middag i Ystad och kaffe på Åbergs i Öja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.