söndag 17 juli 2011

Tillbakablick.....

Tänk vad 4 veckor går fort.... men vi har ju faktiskt hunnit med en hel del när man kollar alla foto.
Lite bildkavalkad kommer här:


Lite gjutning har det blivit och alla plattor är på plats, det blev en mur utanför mitt betongrum. Snart blir det invigning kanske....



I lördags firade vi Gunilla med femkamp i vägasked.... Här är det uppvärming med skidor och lassokasting och vår hejarklack så klart!

Denna lilla vovve har vi hälsat på utanför Hörby. Rasen kommer jag inte ihåg!!!





Blomsterarrangemang till Alice dop, De är gjorda i gamla kaffekoppar. Tips1 vill man inte göra en krans kan man ju alltid sätta ihop sju koppar och vips så är kransen klar!


Vi har inte minst fått möjlighet att träffa alla dessa småtroll under vår semester.

Lindas och Martins lille goding, Sixten.


Malin och Jacobs lille goding, Harry



Camillas och Görans godingar, Anton, Alva och Alice




Nej nu får man väl snart krypa till kojs om man ska orka jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.