söndag 25 september 2011

Härliga helg...

Vad kan man annars säga? Vilken skön september helg. I går använde jag mina sista rabarberblad till betonggjutning hoppas det inte blir för kallt om nätterna framöver. Ljuslyktorna i muffinsformen jag köpte i fredags blev bra. Kunde bara inte låta bli att ta ut en ur formen, de andra får vänta tills imorgon.

Tårtpappret hamnade också i betong, spännande om det blir något av det..

Igår var vi med Anton och Alva på bio och tittade på bilar 2. Efteråt blev det pizza och övernattning här. Så idag har det varit full rulle sedan halv åtta. Det var kontroll på hur höga solrosorna var, den högsta mätte 3,5m.

Till lunch kom resten av familjen, Linda och Malins också. Mysigt att träffa alla barnbarnen.

Det var nog bara Linda som "frös", mössan kom Martin med det gäller ju att vara förberedd på kommande vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.