lördag 19 november 2011

Snart jul....

Nu börjar det dimpa ner med massor av reklam i blevlådan. Mängder med julklappstips och ändå är det så svårt att komma på vad man ska handla tycker jag i alla fall. För dem som har allt eller inte behöver något så kommer här ett gott tips! Åk till Borgeby kryddgård(i närheten av Lund). Där finns det mycket av det goda, kryddor, marmelader, skorpor, godis, rest, oljor och mycket annat.

En sak är säker man kommer inte tomhänt därifrån. I eftermiddag så kom dessa två godingarna på besök. Sixten underhöll Harry för fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.