lördag 11 april 2009

Förberedelser inför påskmiddag

I torsdags blev Anton och Alvahämtade på dagis av morfar .Anton stannade kvar och hjälpte till med att måla påskägg och plocka nässlor till nässelbullar med mozzarellaost. "väldigt nyttiga" Receptet kommer här






Malin kom med lite kalkonmat och Linda och Camilla hade sillröror med sig så gissa om vi blev mätta


Gästerna lät sig väl smaka fast det var lite konstig mat!


Malin fick hjälpa till att leta påskägg i trädgården.

Lite smått och gått i påskpresent.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.