söndag 12 april 2009

Trodde jag!

Som synes på bilden nedan så promenerade jag till Kävlinge men Lindas skoskavskor.....ECCO!
Det gick bra till jag kom halvvägs(pest eller kolera) det var bara att traska vidare! Vi har väl samma sorts fötter. Jag skulle hämta bilen i Kävlinge som tur var så jag slapp att gå hem. Det gick utmärkt att köra barfota! Hade varit varmare så hade jag gått barfota också. ville inte bli uttittad av alla som var ute och strosade i solen. Nu ska jag också ut i solen och greja lite i trädgården i "sandaler utan strumpor"
Tacka vet jag mina röda Eccoskor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.