torsdag 29 december 2011

Lite julgodis kanske....och slappa i soffan...

Tanken var att inte göra något julgodis i år, men så hittade jag några recept som verkade ganska så lättlagade. Så det var bara att testa, det blev vit choklad med krossade polkagrisar, lakrits tryffel, knäck med dumlekola och heta nötter. Recepten finns här så det är bara att testa julen är ju inte slut ännu(den varar väl till påska)


Det är ju skönt att bara ligga och slappa och läsa lite nya böcker, dessa fick jag i julklapp av två arbetskompisar. Lite mord och drömmen om sommaren. Det ju snart dags att tänka på att börja fröså vissa sorter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.