tisdag 27 december 2011

Tomtekram...

Juldagen firade vi julafton en gång till med Sixten, han kunde inte vara med på julafton pga hör feber. Han fick besök av julens sötaste tomte. Eftersom Sixten är rädd för tomten så trodde vi att det blev bättre med en liten julenisse. Det gick bra tills tomten ville ge honom en kram.



Han blev inte så glad för kramen....


Det var visst inte bara tomten som satte skräck i den stackaren. När han slet av pappret på kartongen med apan i så var det dags igen(helt skräckslagen) Alice tog det hela med ro och undrade nog vad det var som stod på. Nu dröjer det två år tills vi firar jul med barn och barnbarnen igen så då får man hoppas att det går bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag bor i Stävie som ligger i utkanten av Furulund, Skåne Jag kommer att skriva om lite av varje bla om mina nära och kära och om mina intressen.